11.4.2010

Leimailua

Innostuin kokeilemaan leimailua ja korttien tekoa... Piti käydä vähän shoppailemassa:


Distress ink x 2
VersaMark vesileimatyyny
VersaFine onyx black
hiilityökalu/levitin... paperipuikko?
4 tarjouksessa ollutta kaksipäistä Brushables-tussia
Plaid All night media Blending Chalks pastels
2 way glue
Pritt paperiliima
CreArte mehiläisvahaliidut

Näistä olen suurinta osaa testannut ja kaikki ovat olleet tosi hyviä, paitsi Blending Chalkseihin olen ollut aika pettynyt. Ne ovat tosi vaaleita eivätkä oikein erotu valkoiselta paperilta ja vesileimaankin ne kyllä tarttuvat mutteivät juurikaan näy. Luulen että ne toimivat tummalle paperille paremmin. Mehiläisvahaliituihin olen erittäin tyytyväinen. Näitä olen etsinyt eri kaipoista ja nyt löysin vihdoin Hobby Pointista :)


Kirjakaupasta löysin vielä vesiliukoiset Pro Marker -tussit. Olen tosi tyytyväinen niihin.


Lisäksi Fiskarssin kuviosakset, ja muutama leimasin.

0 kommenttia:

 

Blog Template by YummyLolly.com : Header Image by Everydaypants
Sponsored by Free Web Space